Hyödyllisiä lisäpalveluita asiakkaillemme

Viime vuosina painopiste toimintamme kehittämisessä on ollut asiakasymmärryksen lisääminen ja organisaatiokulttuurin muuttaminen aiempaa asiakaslähtöisemmäksi. Kehitämme tuote- ja palveluvalikoimaa, tapaamme ja keskustelemme asiakkaiden kanssa teidän tarpeistanne. Meille on tärkeää ymmärtää asiakasta, jotta voimme lunastaa paikkamme asiakkaiden kumppanina joka lämmityskausi aina uudelleen. Tästä osoituksena olemme voittaneet lämpöalan Vuoden Reilu kaukolämpöyritys -palkinnon jo kaksi kertaa.

Huoleton lämmitysratkaisu

Autamme huolettoman lämmitys- ja jäähdytysratkaisun valinnassa ja neuvomme sinua kaikissa verkkoon liittymisen vaiheissa.

Toimii kaikkina vuodenaikoina

Vuosikello helpottaa toimenpiteiden suunnittelemista ja ennakointia.

Ja vieläpä kymmenien vuosien päästä

Autamme pitämään kiinteistön lämpöasiat kunnossa koko elinkaaren aikana.

.