alt=""

LämpöSTOP kertoo lämpöverkon häiriöistä nopeasti

LämpöSTOP on maksuton tekstiviestipalvelu, joka kertoo kaukolämmön suunnitellut jakelukeskeytykset taloyhtiössäsi tai kiinteistössäsi. Suunnitelluista keskeytyksistä saat tekstiviestin noin viikkoa ennen keskeytysajankohtaa ja vikatilanteissa heti, kun häiriön laajuus on selvitetty. Keskeytyksen aikana kiinteistön lämmitys ja lämmin käyttövesi eivät ole käytössä.

LämpöSTOP on tarkoitettu kaikille kaukolämpöasiakkaille, niin kuluttajille, isännöitsijöille kuin yrityksillekin. Sen avulla pysyt ajan tasalla harvinaisista, mutta harmillisista kaukolämmön jakelukeskeytyksistä. Palveluun liittymisessä tarvittavan käyttöpaikkanumeron löydät kiinteistön kaukolämpölaskusta tai voit tiedustella sitä esimerkiksi taloyhtiösi isännöitsijältä.

 

LämpöSTOP-palveluun voit liittyä lähettämällä tekstiviestin numeroon 18200:

KL käyttöpaikkanumero
(esim. KL 123456)

Palvelusta poistutaan lähettämällä tekstiviesti numeroon 18200:

KL SULJE käyttöpaikkanumero
(esim. KL SULJE 123456)

 

Usein kysytyt kysymykset LämpöSTOP-palvelusta

Voinko varmistaa jollain tavoin, että palveluun liittyminen onnistui?

Voinko varmistaa jollain tavoin, että palveluun liittyminen onnistui?

Saat kuittausviestin, kun palveluun liittyminen onnistuu. Saat kuittausviestin lisäohjeineen myös silloin, jos liittyminen ei onnistunut.

Saanko isännöitsijänä tekstiviestit kaikista kiinteistöistäni?

Saanko isännöitsijänä tekstiviestit kaikista kiinteistöistäni?

Kyllä saat. Sinun täytyy vaan liittyä LämpöSTOP-palveluun jokaisen kiinteistön osalta erikseen.

Muutan pois asunnostani ja haluan lopettaa palvelun käytön. Miten toimin?

Muutan pois asunnostani ja haluan lopettaa palvelun käytön. Miten toimin?

Lähetä viesti KL SULJE KÄYTTÖPAIKKANUMERO numeroon 18200. Saat kuittausviestin, kun palvelu ei ole enää aktiivisena.

Lopetan LämpöSTOPin useasta kiinteistöstä. Miten?

Lopetan LämpöSTOPin useasta kiinteistöstä. Miten?

Jos olet tilannut LämpöSTOP-palvelun useaan kiinteistöön liittyen, ja haluat lopettaa sen kokonaan, lähetä viesti KL SULJE numeroon 18200, niin yksi viesti riittää sulkemaan kaikki tilauksesi.

En ole saanut palveluun liittymisen jälkeen tekstiviestejä. Toimiiko se?

En ole saanut palveluun liittymisen jälkeen tekstiviestejä. Toimiiko se?

Vuosittain vain pienellä osalla kaukolämpöasiakkaista on keskeytys kaukolämmönjakelussa. Todennäköisesti kuulut tähän enemmistöön, eli kiinteistössäsi ei ole ollut keskeytyksiä, joista viestejä olisi lähetetty. Jos tiedät kiinteistössäsi olleen keskeytyksen, mutta et jostain syystä ole saanut tekstiviestipalvelun kautta viestiä, voit ilmoittaa viestien saamiseen liittyvästä ongelmasta asiakaspalveluumme.